Sprawdź swoje prawa konsumenckie –
punkty konsultacyjne w Atrium Reduta i Atrium Promenada


Atrium Reduta i Atrium Promenada wraz z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów m.st. Warszawy zapraszają do skorzystania z nieodpłatnych porad w sprawach konsumenckich.
18 listopada w Atrium Reduta i 25 listopada w Atrium Promenada będą działać punkty konsultacyjne w ramach kampanii Miejskiego Rzecznika Konsumentów „Masz Prawo”.


Kampania „Masz prawo”, jest kontynuacją dotychczasowych działań Miejskiego Rzecznika Konsumentów m.st. Warszawy realizowanych w latach 2016-2017. akcja Edukacyjno-informacyjna, skierowana do szerszej grupy odbiorców, ma na celu wzrost świadomości mieszkańców stolicy w zakresie praw konsumentów i wiedzy o mechanizmach rynkowych. Kampania została zrealizowana w trzech odsłonach tematycznych dotyczących zwrotu towaru,  nieuczciwych praktyk, z  jakimi można się spotkać przy zawieraniu umów, oraz zasad reklamowania produktów wadliwych.

Ważnym elementem kampanii są spotkania ekspertów MRK w warszawskich centrach handlowych. Do tej pory skorzystało z nich wielu warszawiaków, a miejski punkt konsultacyjny cieszył się dużym zainteresowaniem mieszkańców, którzy zgłaszali się z konkretnymi problemami i pytaniami z zakresu praw konsumenckich. 

W kampanii „Masz Prawo” biorą udział dwa warszawskie centra handlowe Atrium.
Z bezpłatnych porad konsumenckich w Atrium Reduta będzie można skorzystać 18 listopada (przy Infopunkcie naprzeciwko głównego wejścia od Al. Jerozolimskich), natomiast w Atrium Promenada – 25 listopada (przy Infopunkcie naprzeciwko wejścia od ul. Ostrobramskiej). Punkty konsultacyjne będą otwarte w godzinach 11.00 – 18.00.

- Z danych Miejskiego Rzecznika Konsumentów wynika, że kupujący nie mają wystarczającej wiedzy na temat swoich praw i innych mechanizmów rynkowych dotyczących zawieranych przez nich umów. Stawia to konsumenta w słabszej pozycji w stosunku do dużych firm i uniemożliwia dokonywanie satysfakcjonujących zakupów. Spółka Atrium, jako właściciel i zarządca centrów handlowych, jest odpowiedzialnym partnerem biznesowym. Zależy nam, by nasi klienci dokonywali udanych zakupów i podpisywali umowy w sposób świadomy. Mamy nadzieję, że punkty konsultacyjne w ramach kampanii „Masz prawo” ułatwią mieszkańcom Warszawy
i okolic dotarcie do informacji, które będą mogli wykorzystać podczas zakupów, zwrotu towarów lub reklamacji –
mówi Ewa Hiller, dyrektor Atrium Reduta.

Każdego roku z pomocy rzecznika korzystają dziesiątki tysięcy mieszkańców Warszawy, najczęściej w formie porad. Rzecznik podejmuje również setki interwencji występując do przedsiębiorców, a także udziela konsumentom pomocy w dochodzeniu roszczeń na drodze sądowej. Najwięcej zgłaszanych problemów dotyczy reklamacji towarów, świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz wykonywania umów zawieranych z bankami.  

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej rzecznika www.konsument.um.warszawa.pl.

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież